ປ້າຍໂຄສະນາ Post ພັດທະນາ. ສັນຍານຜູ້ຊົມທີ່ເນັ້ນການຊອກຫາຕັ້ງການຊອກຫາແບບແບ່ງສ່ວນ. ການເພີ່ມປະສິດທິພາບແຄມເປນ ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດກ່ຽວກັບ semantic . ລັກສະນະ. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ພວກເຂົາເຈົ້າແນະນໍາການລິເລີ່ມກິດຈະກໍາການຊອກຫາແບບເຄື່ອນໄຫວທີ່ກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍປະເພດບູລິມະສິດ. ຫຼັງຈາກການໂຄສະນາ. ໄດ້ຖືກປ່ອຍອອກມາຜູ້ຊ່ຽວຊານໄດ້ວິເຄາະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາຢ່າງລະມັດລະວັງສໍາລັບການໂຄສະນາການສະແດງ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຄລິກໂດຍອີງໃສ່ຂໍ້ມູນນີ້. ພວກເຂົາເພີ່ມປະສິດທິພາບແຄມເປນຂອງພວກເຂົາໂດຍການເພີ່ມຄໍາທີ່ໃຊ້ໃນທາງລົບ . ປັບການປະມູນແລະການເພີ່ມປະສິດທິພາບແຄມເປນຂອງພວກເຂົາ. ຖ້າເວທີຖືກເຊັກອິນການຕັ້ງຄ່າອື່ນມີການປ່ຽນແປງສໍາລັບ ຜູ້ນໍາພິເສດ ການເພີ່ມປະສິດທິພາບງົບປະມານເນື່ອງຈາກ . ເງື່ອນໄຂຂອງໂຄງການ. ຫນຶ່ງແມ່ນຈະແຈ້ງດັ່ງນັ້ນວຽກງານການເພີ່ມປະສິດທິພາບງົບປະມານໄດ້ຖືກມອບຫມາຍ . ກັບຫນຶ່ງ. ແຍກພື້ນທີ່ເພື່ອບັນລຸເປົ້າຫມາຍຂອງພວກເຮົາພວກເຮົາເອົາຕໍາ່ສຸດທີ່. ເຄືອຂ່າຍສໍາລັບປະເພດຜະລິດຕະພັນບູລິມະສິດ. Remarketing ເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະດຶງດູດລູກຄ້າ. ຜູ້ທີ່ໄດ້ພົວພັນກັບເວັບໄຊທ໌ແລ້ວ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານສໍາລັບຄວາມເປັນໄປໄດ້ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງເພີ່ມຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງ .
ການແກ້ໄຂການກະທໍາທີ່ຜິດກົດຫມາຍທັງຫມົດລຶບການເຊື່ອມຕໍ່ຂີ້ເຫຍື້ອການປ່ຽນແປງໃນລາຄາຖືກ. ໃຊ້ຄໍາແນະນໍາຂອງ optimizer. optimizer ຈະວິເຄາະຂອບເຂດໃນປະຈຸບັນ. ວິເຄາະຂໍ້ມູນຊຸດຂອງບົດລາຍງານນັ້ນ ແລະໃຫ້ຄຳແນະນຳໃນການປັບປຸງໂດຍອີງໃສ່ການວິເຄາະປະສິດທິພາບ. ກິດຈະກໍາທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນກໍາໄລທີ່ສູງຂຶ້ນ. ການເພີ່ມຂຶ້ນແມ່ນພິຈາລະນາໂດຍ . ຜູ້ຊ່ຽວຊານເພື່ອເພີ່ມຈໍານວນການເຂົ້າຊົມເວັບໄຊທ໌ໂດຍສະເລ່ຍ. ມີ. ຄວາມເປັນໄປໄດ້ໃນການເປີດຕົວແຄມເປນເພີ່ມເຕີມໂດຍຜ່ານການແບ່ງກຸ່ມຜະລິດຕະພັນ.
|